search icon

OPTIMALISEER UW VOORRAAD BEHEER MET DE LIANTECH LOGISTIEKE APP.

Logistieke Transacties

Met de App kunt u al uw logistieke transacties in real time uitvoeren en heeft u uw voorraad altijd up to date.

Binnen logistieke afdelingen worden de meeste voorraad transacties uitgevoerd. Voor een correcte voorraad beheer is het dus cruciaal dat dit correct uitgevoerd wordt. In traditionele papieren systemen betekent dit veel overschrijven en controleren. Wat veel tijd en dus geld kost.

Logistieke App

Liantech Solutions levert een logistieke transactie App waarmee u uw logistieke processen kunt vereenvoudigen en automatiseren en fouten tot een minimum kunt beperken. De App draait op alle Windows tablets en Windows CE barcode scanners.

Met de App kunt u o.a. de volgende transacties uitvoeren:

  • Inkoop ontvangsten
  • Productie materiaal uitgifte en retouren
  • Productie ontvangsten
  • Voorraad aanpassingen en verplaatsingen
  • Leveringen

En uiteraard kan de App uitgebreid worden met bedrijfsspecifieke processen en transacties.

LogisticsAppSmall.png

Logistieke app

Logistieke handelingen binnen Liantech ERP

Uiteraard kunnen alle handelingen ook binnen Liantech ERP uitgevoerd worden.

LogisticsMenu.png

Liantech ERP logistiek menu