Gebruiker afhankelijk startscherm
Het Liantech ERP Startscherm is het beginpunt voor de gebruiker. Hierin worden alle applicaties waar de gebruiker toegang tot heeft gegroepeerd in menu structuren getoond. Het startmenu kan door de gebruiker gepersonaliseerd worden met een eigen achtergrond.
Het startmenu bevat 4 kolommen met voor de gebruiker openstaande taken en zaken. Hiermee kan de gebruiker taakgericht met het systeem werken.
Systeem Taken
Systeem taken zijn door het systeem gegenereerde taken op basis van voor gedefinieerde regels. Zoals: nog niet bevestigde orders, en openstaande inkoop suggesties, verlopen facturen. Deze takenlijst is uit te breiden met bedrijfseigen taken. Door op de knop te drukken wordt automatisch de juiste applicatie getoond met een lijst van de openstaande items.
Persoonlijke Taken
Persoonlijke taken worden door de gebruikers onderling naar elkaar verstuurd via het taak menu dat in elke applicatie te vinden is. Door op de knop te drukken wordt automatisch het item geopend waarvoor de taak is aangemaakt.